ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

لحظات ناب ناب ناب2

1394/3/31 0:24
191 بازدید
اشتراک گذاری

یه اهنگ ناااااااااااز تو گوشته

اون یکی گوش ت پچ پچای همه ی وجودت

موندی به کدوم گوش بدی

اینجاس که مغزت از هر دو سیگنال میگیره و لذت هر کدوم چن برابر دیگری

و من خوشبخت ترین مادرم تو این لحظه ی ناز

 

اسمش میزارم لحظات ناب ناب

از اون لحظاتی که باید ثبت شه اونجایی که باید

 

به خاطر این لحظات ممنونتم ماهدختم

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد