ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

دیالوگ10

1393/4/15 14:35
251 بازدید
اشتراک گذاری

تابستون و هوای گرم

 

بعد از نقاشی با یخای رنگی یدونه ی ما ارادت خاصی به یخ داره

واسش یخ تو اب انداختیم که اب سردی نوش جان کنن

اما بعد از چند دقیقه که یخا اب شدن تازه مشکلات ما شروع شد که:

 یخا کو؟؟؟؟؟

با اخم یخا ر خوردی؟؟؟

من:نه مامان

ماهرخ:پس این یخا کجان

من:آب شدن

ماهرخ:چرا اب شدن کجا اب شدن

من:

هیچی دیگه باید یه برنامه واسه یخا و انواع حالتای اب ترتیب بدیم

************************

بازی اکوادور و فرانسه بود یه چند لحظه ماهرخ میخکوب بازی شد یه هو با چشای گرد و طلب کار رو به من

پوستش چرا سیاهههههههههه؟ صورتش سیاههههه؟

من: بله

ماهرخ: چرا سیاهه؟

من:سیاه بدنیا میان

ماهرخ:چرا سیاه بدنیا میان؟ و هر چی ما میگیم  در نهایت به خروارها چرا برخورد میکنیم

حالا چطور بهش بفهمونم چرا سیان؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد