ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

جمله وار8

1393/1/23 13:32
731 بازدید
اشتراک گذاری

مریض شدی رفتیم دکتر 

 

رسیدی به میز دستات گذاشتی رو میز و دهنت باز کردی

آقا دکتد من مریص شدم سما خوددم ((((((           )))))))) بهمین شدت دهنت باز بود

 

****************************

رفتیم تهران

زهرا :ماهرخ بریم حموم

ماهرخ:نه من مریصم دکتر گفته خموم نرو

*****************************

وقتی بابا میچرخونت میگی:جیگ شدم بسسه دیگه

به منم میگی:مامان جیگرم

مامان عسل پیازم

****************************

دو دقیقه قبل واست خاطره میشه

میگی:

وقتی کوچولو بودم ......

****************************

دیشب یه مورچه ر گرفتی مشتت اوردی پیشم میگی:

مورچه برات آوردم

میگم لهش کردی که ببین گیج میخوره

میگی:

بره بیستوران غسا بوخوره نخخخار بخوره قوی بیشه خوب میشه

*****************************

محمد رضا با اصرار و کمی خشونت میخ.است کیف دخترونه ر ازت بگیره

که من اجازه ندادم عصبانی شد و از مامانش خواست که کیف ازت بگیره

اونوقت شما:

کیف مال دختراس تو پسری باید با ماشین بازی کنی

*************★******************

وااااااااای موهام باد میخوره

چه خوایی

مامان خوا خوبه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد