ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

مهر و مهربانی

1392/6/30 20:34
167 بازدید
اشتراک گذاری

بیاد کل کلای اول صف

بیاد مبصر صف که با غرور از کنارمون رد میشد ماهم پامون از صف میاوردیم بیرون اونم با پاش میکوبید به پامون میگفت بریتو صف

بیاد از جلو نظام بیاد قران اول صبح

بیاد نرمش صبحگاهی که ازش بیزار بودیم

بیاد کتاب خوب من یار مهربانم

انار صد دانه یاقوت

بیاد تخته پا کن خیس و روزنامه دیواری

شوق گچ اوردن

تراشیدن مداد تو سطل اشغال کنج دیوار

انداختن مداد زیر میز و در رفتن لحظه ای از درس

پچ پچای کلاس و

خانووووووووووووووووووووم تخته این وره

به نام خدای کنار تخته سیاه

روزنامه دیواری و جشنای وسط کلاس،نشستن سر صف،گروه سرود و پیچوندن کلاس واسه تمرین سرود و فعالیتای پرورشی

بیاد سووووووووووووووووووووووووووووووت خانم ناظم

بابای مدرسه

مغازه ی کوچیک سرایدار مدرسه

دوستای جدید

بیاد همه ی روزای بوی دفتر کاهی بوی تراشیدن مداد چرکای پاک کن و بوی تهمونده ی ساندویچمون تو کیف

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای از صبح زود و ساعت ۶ونیم  و صب بخیر ایران و تام و جری

بوی مهر بوی مهربونی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد