ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

مرخصی سپهر

1392/5/12 21:55
160 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

 

راستی یادم شد که بگم گل پسرمون ،سپهر عزیزهفته گذشته از بیمارستان مرخص شده و روزهای رو به بهبودی تو خونه کنار پدر و مادرش میگذرونه

شبی که بسمت تهران راه افتادیم قبل از حرکت رفتیم دیدن سپهر عزیز

واااااااااااااااااااااااای شوکه شدم از دیدنش ماشاالله ماشاالله هزار ماشالله من باورم نشد اونیکه جلو چشام پای لپ تاب نشسته بود سپهر بود همونیکه اونقدر نگرانش بودیم

 

و باز هم از خدا که مهربونیش بما نشون داده میخوایم بازم به سپهر کمک کنه که به سلامت کامل برسه

و همه ی مریضار شفا بده

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد