ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 30 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 10 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

تولد خورشید جون☀️

1402/12/28 9:11
78 بازدید
اشتراک گذاری

✨️دیروز تولد بهترن دختر دایی جهان بود☀️

قبلا گفتم بازم میگم🥹

🌏طلوع خورشید بود که به من یاد داد🌏

🌄که گاهی زیبایی فقط برای چند ثانیه دوام دارد🌄

🌅و غروب خورشید بود که به من نشان داد🌅

🥹فقط باید صبرکرد تادوباره تمامش را تجربه کرد🥹

یکسالگیت مبارک♥️♥️♥️

انقدر این جمله رو دوس دارم که این عکس رو برای زن داییم فرستادم توش نوشتمممم😅

حتی تتو موقت خورشید رو هم زدم🥹✨️✨️✨️✨️✨️✨️✨️✨️✨️

باز هم تولدت مبارک🌱💚

پسندها (3)

نظرات (2)

مینومینو
28 اسفند 02 23:50
تولدش مبارک تنش سلامت
آویناآوینا
1 فروردین 03 9:21
تولدش مبارک
انشالله سال نو خوبی را داشته باشید
مامان و ماهرخ جون🌜💛
پاسخ
مرسی عزیزم✨️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد