ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 30 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 10 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

کاپکیک و پنکیک خوری✨️🌱

1402/12/17 21:39
77 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه مدرسه ما بازارچه داشت و من هم کیک و کاپکیک بردم و چند تاشو برای خودمون نگه داشتم😁

.

امروز هم سیب زمینی سرخ شده و پنکیک درست کردم🌷✨️🫶🏻

اینم برای شازده کوچولوی من که عشق عسل👆🫶🏻✨️✨️✨️✨️✨️✨️✨️❤️❤️❤️

به همین کیوتی👆🫶🏻✨️❤️

امروز هم رفتیم بیرون من عود شاخه ای و شیرینی گرفتم😎🤪🤪🫶🏻✨️

وانیل🏵

شیرنی که ۸ سال دلم پر میکشید بخورم و چون اسمشو نمیدونستم نتونستم بخرم و امروز دیدم و خریدم خیلی خوشحال شدم✨️🌱🫶🏻🥹

و فهمیدم اسم کاک😁

و ۲ هفته تا عید 😄

چه خوشحالم 🌱

واقعا❤️🌱

به امید یک سال خوب

پسندها (2)

نظرات (1)

سایهسایه
17 اسفند 02 22:57
به امید یک سال خوب و موفق
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد