ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

من و یاسمین جون❤️‍🔥🌈

1402/9/26 22:47
136 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

چند شب پیش خونه  یاسمین جون بودیم خیلی خوش گذشت کلی خوراکی خوردیم کلی خندیدیم کلی حرف زدیم

مرسی که هستی دوست عزیزم❤️‍🔥🫂🌈

امیدوارم دوباره همو ببینیم✨️

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
29 آذر 02 17:42
از شما دعوت میکنم به چنل دیسکورد ما بپیوندید 
https:discord.gg4xapgf76
این لینک تنها تا هفت روز اعتبار  داره و اگر بعد از هفت روز تصمیم گرفتید جوین شید
درخواست لینک بدین
این چنل جهت مسائل درسیه که پایه متوسطه میتونن جوین شن
اشتراک گذاشتن سوالات درسی
نمونه سوال 
پرسیدن سوال درسی
و&hellip
این اپلیکیشن رو نصب کن و با ایمیل یا شماره تلفن داخلش عضو شو
(این چنلو درست کردم باهم مسائل درسی رو حل کنیم)
شیشمیا برای کمک گرفتن برای قبولی در تیزهوشان میتونن عضو شن!
مامان و ماهرخ جون🌜💛
پاسخ
ممنون عزیزم ولی من تیزهوشانی نیستم😊
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد