ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

روز جمعه ۱۴۰۲/۹/۳

1402/9/3 15:50
172 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

چه خبرا 

صبا جون ۲ هفته هست که اومده ایران امروز که جمعه هست و مامان من کاری نداره رفتیم ارامگاه خیام و کارتم گم شد و پس از ۲ بار گشتن پیدا شد.

عکسامون👇👇

جاده راه برگشت که خدای قشنگی هست💫✨️🌙👇

بعد برای ناهار  رفتیم رستوران دژ🤩🌈

این اقا برامون اهنگ زنده اجرا کرد.

و اینم چای خوش مزه👇☺️

این ببعیه عشق

(گوسفند)

میخواست از در رد بشه گیر میکرد🌱🤭

و گوشه زیبایی از این جا

و الان میریم شمس اباد روستای خاله مامانم 🌈

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)


3 آذر 02 18:13
آرامگاه خیام چقدر خوشگله!!!
دلم خواست منم برم🙃🤤
مامان و ماهرخ جون🌜💛
پاسخ
انشالله قسمتت بشه🌈

3 آذر 02 18:52
راستی عنوان رو تاریخ اشتباه نوشتی🙃نوشتی 1402.8.3 در حالیکه امروز 1402.9.3 هست😁😁😁
مامان و ماهرخ جون🌜💛
پاسخ
اها☺️
مرسی که گفتی
آویناآوینا
5 آذر 02 5:33
چه دامن خوشگلی🤭
مامان و ماهرخ جون🌜💛
پاسخ
دامن نیست شلوار چون گشاده مثل دامن دیده میشه🤭☺️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد