ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 12 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

💮

1402/8/26 18:36
120 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یاد گرفتم مو ببافم اما هنوز کار داره.

دیشب برای مامانم تولد گرفتن .

حالا چطوری

ما اومدیم خونه مادربزرگم بعد گفتیم تولد مامانم و شیرینی خریدیم بعد داییم با زن داییم رفتن بیرون و با یه کیک برگشتن.

کادو دایی علی م یه گردنبند طلا

کادو دایی محمد م یه ساعت

و کادو خالم یه ماگ که الان ازش عکس ندارم.

دایی علی از دبی برام شکلات ویفری اورد

عکس کیکی مامان👇

جهت یادگاری👇👇👇

👇زمینی که درست کردم"لایه های درونی"

👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

آویناآوینا
26 آبان 02 20:49
خوشبحالت من بلد نیستم خیلی دپست دارم موببافم😍
f
18 فروردین 03 15:47
وای چه کیوت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد