ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

مهر

1402/6/31 20:29
103 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

فردا شروع یه فصل دوبارست 🍂

یه فصل قشنگ🍁

فصل تولد من👑

نیومدی پیش من تولد ۱۲ سالگیم جشن بگیرم..

سنی که تو بچگیم ارزوم بود.💫

حیف که تو پیشم نیستی این فصل قشنگو جشن بگیریم🫂

ولی بازم یادت و خاطره ات با منه،

ولی بازم خوشحالم چون شما رو دارمممم⚘️

و اتفاقی که توقع ش رو هم نداشتم پارسال نفر اخر سرویس بودم ولی امسال نفر اول🥺🥺🥺

پارسال چهارشنبه ۲ زنگ اخر ورزش

امسال ۲ زنگ اول شنبه

پارسال یه خورشید خوشگل اومد .

امسال یه پدربزرگ با معرفت رفت.

فصل جدید مبارک❤️🍂❤️🍂

#ماهک_من

اگه این فصل رو دوس داری لایک کن.

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد