ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

دوباره برگشتم با باد غمی که در دلم میگذرد

1402/5/19 21:35
113 بازدید
اشتراک گذاری

درودی دوباره

دوباره برگشتم ‌.

انگار یه حس عجیبی دارم .

انگار این دنیا بدون وجود تو برایم غریب است.

در اتاقت را باز میکنم

نسیمی از عطر خوش بویت بر روی صورتم می وزد‌.

انگار که خاکستری از غم بر روی قلبم میریزند ‌‌‌.

نه.......

من به خودم قول  ۳۰ سال دیگ رو داده بودم نه الان

سعی میکنم ادامه بدم.

دوست ندارم خیلی بحس رو غم گین کنم بریم سراغ خبرای خوب خوببببب🥹

خوب زهرا(خاله ام) که خبر نداره تا ۴۰ م هم احتمالا بهش نگیم

چون قسمت نرم جم جمه اش ضربه خورده و ضربه بدی بهش میخوره و   بهش نمیگیم

مادر بزرگم یکم حالش بد تره

۱ پاش یک  پلاتین داره و بخیه

۱ دستش ۲ پلاتین داره  و هنوز تکون نمیخوره ولی دکتر گفته اوکی میشه

یه دست دیگش هم ۱ پلاتین داره

خدارو شاکرم شما رو دارم❤️

من شدم مراقب مادر بزرگم براش میوه میارم . کمپوت میارم. میوه میارم.شربت میارم و.....‌

راستی غذاش رو هم میدم

هوس شیرینی کردم زنگ زدم  مامانم بهش گفتم.

گفت باشه میخرم

اومد برام دنات و شیرنی خرید 

عاشق این منظره هستم چراغ های رنگی

رنگی هستم.

امشب هم شب اینجا میخوابیم 

من که چند شبه اینجام❤️

به امید روزای خوب تا بعد💚💚

پیروز باشید⚘️

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)


19 مرداد 02 23:38
امروز اتفاقا توی فکرم بودی به خودم میگفتم حتما میایی مطلب جدید میزاری
🖤❣️
مامان و ماهرخ جون🌜💛
پاسخ
واقعا خیلی جالب سرم خیلی شلوغ بود دیشب وقت کردم بنویسم
آویناآوینا
20 مرداد 02 10:33
بیشتر بنویسید
مامان و ماهرخ جون🌜💛
پاسخ
مطلبی نداشتم😁
 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد