ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

چرا رفتی از پیشم

1402/5/5 13:48
130 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

۲ شب پیش بر اثر یک حادثه خیلی بد پدر بزرگمو از دست دادم🥺

خیلی دلم براش تنگ شده 

مادر بزرگم با زهرا خاله ام جون سالم به در بردند✨️

نزدیک نیشابور بودن که با یک کامیون که اصلا پشتش چراغ نداشته و خاموش بوده تصادف کرده.

نامرد فرار کرد😡

وگرنه جاش تو زندانه😕

دیروز خاک سپاری بود و امروز هم عزا هست🖤🖤

اروم بخوابی🖤🖤

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)


5 مرداد 02 14:48
خدا رحمتش کنه🖤😢
مامان و ماهرخ جون🌜💛
پاسخ
مرسی🖤🖤
یکی از مایکی از ما
5 مرداد 02 15:21
روحشان شاد و یادشون گرامی اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 
مامان و ماهرخ جون🌜💛
پاسخ
روح همه رفتگان شاد....
سایهسایه
5 مرداد 02 15:23
اصلا
آویناآوینا
6 مرداد 02 13:17
خدا بیامرزدش خیلی ناراحت کننده است😭
مامان و ماهرخ جون🌜💛
پاسخ
😭اره واقعا
سایهسایه
6 مرداد 02 22:30
نزدیک نیشابور بودن که با یک کامیون که اثلا پشتش چراغ نداشته و خاموش بوده تصادف کرده.
*اصلا
مامان و ماهرخ جون🌜💛
پاسخ
اها باید ویرایشش کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد