ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

❤️❤️خیلی خوب بود❤️❤️

1402/4/12 13:31
97 بازدید
اشتراک گذاری

................................................................

سلام

پنجشنبه هفته پیش تولد کوروش بود.

(پسر داییم)

در یک اقامتگاه سنتی 

همه فامیل اونجا بودن.

اول که رقص سنتی انجام دادن 

بعد نوبت به هاجر جونمون رسید🤣🤣🤣

حتما این قصه قدیمی رو شنیدید

بارون میاد جَر جَر

بارون میاد جر جر / رو پُشتِ بونِ هاجر / هاجر عروسی داره / تاجِ خروسی داره..

همیشه بچه گیم مامانم اینو میخوند😁

🍭🍭بعد از این اجرا یهو برقا رفت و من با یه کیک وارد شدم🎂🎂🎂🎂

قیافم انجا کپ هیولاس🤣

بعد برقا روشن شد و اقا کوروش شعمشو فوت کرد.

اهنگ گذاشتیم و.........

راستی خورشید خانم(دختر داییم)هم در تولد شریک بود💓

یه عالمه بازی کردیم و موقع خوردن شام انقدر حرف زدیم😂😂

اخر شب هم دوستم پری ماه اومد خونه ما خوابید😊

از این مطلب خوشتون اومد؟؟؟؟؟؟

کامنت یادتون نره 

خدانگهداررر❤️❤️‍🩹❤️‍🔥

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد