ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

لحظات ناب ناب ناب

1392/10/28 15:25
203 بازدید
اشتراک گذاری

یه وقتایی باید کودکمان را ببینیم

 

یا به قول الهه عزیز ،مشاهده کودک

صبوری در مقابل رفتار های کودک البته رفتاری خلاف میل ما نه خلاف ارزش ها

که اگر خلاف ارزش ها باشد و بعد از تربیت و شناخت ارزش ها ،برخورد لازم است

که مشاهده مان در این پست  با مشاهده ی الهه عزیز بسیاااااااار تفاوت دارد

 

 

 

کودکم را را در آغوش میگیرم

سخت می فشارم و ادعا دارم کودکم ،پاره تنم را روزانه پنج ساعت مدام میبینم

به به چه لذتی چه دختری

چه می گذرد بر من ،که آخر شب سخت دلتنگ کودکم میشوم کودکی که در آغوش من است و من دلتنگ تر از صبح

این حس که او را ندیدم اما به خدایی که او را آفرید قسم دیدمش پس چه، چه بسیار دلتنگم

با منی پیش منی در یمنی

بسیار کم پیش می آید که

 با منی  در یمنی پیش منی

و من به این کوتاه لحظه میگویم لحظات ناب، ناب ناب ناب

و از خداوند میخواهم بسیار بسیار از این لحظات بر ما جاری سازد

 دخترم تو این لحظه های ناب خیلی پررنگ میبینمت و ثبت میشی یه جای محکم از ذهنم ،قلبم

و تو بیست سالگی یا خیلی بیشتر واست تعریف میکنم که یه شب که من بودم و تو نه فکر و نه خیال و نه هیچ مشغله ای حرف زدی و خندیدی ،غرق کودکانه هات بودی

که من دیــــــــــــــــــــــــــــــــــدمت

بخدا دیدمت

من عاشق این لحظه های ناب کمیابم

 

امیدوارم واسه همه پیش بیاد

 

بعد نوشت:

تو این لحظات ناب هر بار انگار واسه اولین بار میبینمت و هر بار دوباره عاشقی میکنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد