ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 13 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

یه مطلب از این چند روز🤍

1403/1/27 18:49
89 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بعد یه چند روزی❤️

خوب یه عالمه اتفاق افتاد🫶🏻

تو یه چند روزی که نبودیم😀

۱۴۰۳/۱/۲۳ باغ یاسمین جونشون با پریماه جون🎈

که بعد رفتیم و شب عمه مامانم شام دعوت کرد 

همون موقع بافت مو زدم😍

که وقتی وا کردم فرفری شده بودم😅

۱۴۰۳/۱/۱۹

بستنی خوری با مامان که بعد هم رفتیم خونه مامان خاله مینا🥰

اینم از  چند تا عکس از خودم😉❤️🩹

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان پروانهمامان پروانه
27 فروردین 03 19:19
     خوشگل خانوم چه عکسای قشنگی ❤️👌
مامان و ماهرخ جون🌜💛
پاسخ
ممنون🫶🏻
آویناآوینا
27 فروردین 03 22:54
ماهک خانوم چرا چشمات قرمز شده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد