ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 16 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

تک تک خاطرات امروز از تنهایی گشتن تا خرید

1402/10/7 16:10
74 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز هم خوب بود هم بد 

دیروز مدرسه ۴ تا توپ بسکتبال داد به من که فرداش یعنی امروز بریم کلاس بسکتبال

ساعت ۹ و نیم کلاس بود من ساعت ۹ رفتم اونجا نیم ساعت منتظر موندم بعد نگهبان گفت اصلا امروز کلاس برگزار نمیشه من باور نکردم دوستام اومدن زنگ زدن به معلمم دیدم بله کنکلِ😶

بعد منو مارال موندیم اسنپ گرفت ۲ تایی تنها رفتیم خونشوم من به زور ارایشش کردم و رفتیم خرید تا اومدیم بالا فیلم ببینیم  یه بستنی خوردیم تا اومدیم بقیشو بخوریم بابام اومد دنبالم 

رفتم خونمون نهار خوردیم اومدیم روستا

مثل همیشه پنج شنبه ها پیش پدر بزرگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد